maandag, december 31, 2012

I'm lucky

U zult vast met me lachen, als ik beken dat ik nu pas heb ontdekt dat ze niet verdwijnen, die doodles van Google. De 'I'm lucky'-knop onderaan de zoekbalk had ik tot nog toe angstvallig vermeden. Was me te verdacht. Maar nu, op de laatste dag van het jaar, werd ik er dan toch naartoe gezogen - als was het een krasbiljet van de loterij. En ik heb gewonnen!
U ook, trouwens, want nu kan ik u alsnog wijzen op die fantastische doodle voor de 200ste verjaardag van de sprookjes van Grimm. Wit als sneeuw, zwart als inkt, het bejubelde boek van Vanessa Joosen over diezelfde sprookjes, staat (gesigneerd, alleen al daarom ben ik het lezen verplicht) geduldig in het rek op me te wachten. Zo zijn sprookjes nu eenmaal: geduldig. Vroeg of laat duiken ze weer op.
Lijkt me geen slecht motto voor het komende jaar: wat je echt wil, komt vroeg of laat wel weer bovendrijven. 

Een traag 2013 gewenst!


Geen opmerkingen: